Gruodžio 18 d. edukacinio užsiėmimo „Ginčo kultūra: nuo retorikos iki meno“ vedėjai Io, Ib, IIo ir IIc klasės mokinius skatino prasmingai leisti laiką, nepamiršti smalsumo, ugdė darbo komandoje gebėjimus, tobulino praktinius įgūdžius, mokė juos originalaus mąstymo, nuomonės reiškimo kultūros.
Šiuo projektu ugdoma emocinė ir kultūrinė moksleivių kompetencija, pateikiami taikaus ginčų sprendimo būdai, pvz., mediacija, jos taikymas įvairiose gyvenimiškose situacijose; mokiniai mokomi atpažinti, valdyti emocijas, tinkamai jas reikšti. Žaidybinė – kūrybinė veikla iškilusių ginčų metu – vienas iš taikaus konflikto sprendimo būdų, o praktiniai užsiėmimai padėjo vaikams suvokti sugyvenimo bendruomenėje pagrindus, pritaikyti juos įvairiose gyvenimiškose situacijose.